یکی از ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان ویتایگر، ارسال پیامک به مشتریان از طریق ماژول پیامک ویتایگر فارسی است که به شما کمک میکند با مشتریان خود از طریق این سیستم در ارتباط باشید.برای برقراری ارتباط موثر و سازنده، لازم است یک راه ارتباطی سریع، آسان و کم هزینه وجود داشته باشد. بسیاری از برندها برای بهبود خدمات به مشتریان خود از سامانه پیامکی استفاده میکنند. ارسال پیامک، یکی از روشهای ارتباطی است که با ایجاد رابطه دوجانبه و صمیمی، میتواند مشتریان را به کسب و کار متصل و وفادار سازد.
ماژول پیامک ویتایگر فارسی، این راه ارتباطی را در یک بستر ایمن فراهم میکند، تا شما در هر لحظه از شبانهروز بدون وقفه و با آرامش کامل به آن دسترسی داشته باشید. استفاده از پیامک در نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر، یک رابطه بلندمدت و همیشگی را برای شما و مشتریانتان به ارمغان میآورد.
استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان اکثراً همراه با ارسال پیامک است، تا بتوانید ارتباط خود را با مشتری حفظ کرده و با آنها به صورت مستمر و دائمی در تماس باشید.با توجه به اینکه ویتایگر یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان منبع باز است، برخی از شرکتهای خدماتی درگاههای ارسال پیامک برای آن ایجاد کردهاند.
از طریق ماژول پیامک ویتایگر فارسی، میتوانید اعلانها، بهروزرسانیها و پیامهای مهم را به مشتریان ارسال کنید. همچنین، میتوانید به وسیله این ویژگی، بازخوردها و نظرات مشتریان را دریافت و به آنها پاسخ دهید. این ارتباط مداوم و موثر با مشتریان میتواند به بهبود رضایت و وفاداری آنها نسبت به کسب و کار شما کمک کند.
به طور خلاصه، استفاده از قابلیت ارسال پیامک در ویتایگر ابزاری قدرتمند است که میتواند روابط شما با مشتریان را تقویت و بهبود بخشیده و به نتیجهگیری موفقیتآمیزتر در کسب و کارتان کمک کند.
لازم به ذکر است، توسعه ماژول پیامک مربوط به شرکت های ارسال کننده پیامک پذیرفته می شود.